.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعيت قرمز برای ملوان انزلي

سرپرست باشگاه ملوان نيروي دريايي بندرانزلي گفت: باشگاه ملوان در وضعيت مادي بدي قرار دارد كه اين مشكلات در روحيه بازيكنان نيز تاثيرگذار است.

به گزارش شمال نیوز ، حسین غلامی در گفتگو با فارس افزود: باشگاه ملوان با بدهی‌های زیادی مواجه است و هنوز 50 درصد قرارداد مربیان در سال گذشته پرداخت نشده و بازیکنان نیز قرارداد سال گذشته خود را هنوز دریافت نکرده‌اند و در سال جاری نیز فقط توانستیم حقوق ماهانه آنها را پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: باشگاه حتی توان خرید البسه ورزشی را نیز ندارد و به فروشگاه‌های ورزشی اعم از فروشگاه علی دایی تا فروشگاه‌های انزلی بدهکار هستیم و نمی‌دانیم سرنوشت باشگاه چه می‌شود.
غلامی اظهار داشت: امروز در فوتبال حرف اول را پول می‌زند اما باشگاه ملوان برای خیلی از مسابقات خود به شهرهای دیگر با اتوبوس سفر می‌کند که کمتر تیمی در لیگ برتر با این وضعیت به مسابقات می‌رود.
سرپرست تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه ملوان از لحاظ تیمی نفرات خوبی دارد و در آمادگی 80 درصدی بسر می‌برد، تصریح کرد: متاسفانه مشکلات مالی در روحیه بازیکنان تاثیر بسزایی گذاشته است که برای رفع این مشکل «دنیا مالی » رئیس هیئت مدیره تمام تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا بتواند مبالغی را به باشگاه وارد کند.
وی از زحمات سرمربی تیم نیز در رفع مشکلات تشکر کرد و بیان داشت: احمد‌زاده در این زمینه زحمات زیادی می‌کشد و با توجه به اینکه رفع مشکلات مالی باشگاه جزو وظایف سرمربی نیست ولی وی با تمام توان در رفع مشکلات مالی ملوان تلاش می‌کند.
غلامی افزود: به رغم مشکلات مالی، تیم ملوان نتیجه بدی تاکنون نگرفته و از شش بازی که تا به امروز انجام داده، چهار بازی در بیرون از خانه و دو بازی در خانه بوده است و مطمئنا در بازی‌های آینده که در خانه داریم نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.
وی خواستار حمایت مسئولان استانی از باشگاه ملوان انزلی شد و تصریح کرد: مسئولان استان باید از تیم حمایت بیشتری داشته باشند و سازمان‌هایی مانند منطقه آزاد و اداره بندر می‌توانند اسپانسر خوبی برای ملوان باشند که این امر نیازمند هماهنگی‌های بیشتر از سوی مسئولان استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصغر 3 مهر 1387
بی پولی ریشه فوتبال مازندران رو خشکاند، بعد از نساجی و شموشک ظاهرا نوبت ملوان است (از صمیم قلب امیدوارم اینطور نشود)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.